Гарячі телефонні лінії
Інформація щодо роботи Урядової телефонної «гарячої лінії»
Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.
Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.
Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»
+38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).
Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua
Міський Контакт-центр (цілодобово)
066-307-39-59
067-163-02-94
2-12-47, 2-03-54
http://pokrovsk.bissoft.org
Чергова частина поліції (цілодобово):
050-020-98-46
095-696-17-57
063-342-69-43
096-368-83-98
Опубліковано у Гарячі лінії